یک ترفند ساده برای طراحی سایت ویلا آشکار شد

Wiki Article

شرکت نگین آذین پارت، در سایه بیش از پانزده سال فعالیت در زمینه طراحی و ساخت ویلا، بصورت تخصصی و با به کارگیری مهندسین طراح و تیم اجرایی خبره و همچنین مهندس ناظرانی کار آزموده مفتخر به کسب رضایت درصد بالایی از کارفرمایان و مشتریان این شرکت بوده است. بدیهی است که با پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن و رشد سریع زندگی صنعتی، جداافتادگی انسان امروز از محیط بکر و آرامبخش طبیعت کم و بیش منجر به گسترش چشمگیر آشفتگی، افسردگی و خستگی روحی و حتی مشکلات روانی در جامعه شده است. حتی رنگ مبلمان و دیوارها، سقف و کف را می توان در هارمونی مناسبی با رنگ های طبیعی بیرونی انتخاب کرد و بدین ترتیب بین طراحی محوطه ویلا و باغ و طراحی دکور داخلی یک هماهنگی بی نظیر ایجاد کرد. فرانک لوید رایت، پلان ویلا را روح پیشگویی ساختمان می داند و لوکوربوزیه، پلان را نقطه شروع هر بنا می داند که برنامه ی یک بنا در گرو آن است. یعنی، طراح پس از آن که فضاهای مورد نیاز ویلا را تعیین کرد، ارتباط مناسب و محل مناسب هر فضا را مشخص میکند. و نتیجه اتفاقی بود که ساکنین را از محیط حفاظت میکرد و در عین حال طراحی سایت ویلا به خلق معماری ای که دنیای اطراف را آشکار میکند انجامید.  Th​is article h as be​en generated ​wi th the help of GSA C onte nt Gen erator  Demov ersion᠎!


طراحی سایت ویلا

برای داشتن یک چشم انداز زیبا در محل کار ،ویلای شخصی و... با ما تماس ... در طراحی نمای ویلا، ترکیبات حجمی و بازی با نور و سایه، خلاقیت زیادی را طلب می کند. هنگامی که پس از تحقیقات خود و به اصطلاح سبک سنگین کردن برای تصمیم گیری به طراحی و ساخت ویلا، به این نتیجه می رسید که باید با یک تیم کار بلد همکاری کرد و صفر تا صد پروژه را به آنها سپرد، باید به دنبال گروهی باشید که در نهایت نتیجه حاصل شده از فعالیت تیم رضایت بخش باشد و در واقع هزینه و زمانی را که صرف این مسیر می کنید و مثمر ثمر باشد. در روند طراحی ویلا در طول پروژه باید به مباحث مقررات ملی ساختمان نیز توجه ویژه داشت تا در اجرا ویلا، ساختمان به صورت استاندارد و بی نقص به پایان برسد و صد البته بتواند با رعایت تمامی نکات مجوز های لازمه را اخذ کند. این دفترچه شامل تمامی محاسبات انجام گرفته و شیوه طراحی سازه باغ و ویلا مطابق با مقررات ملی ساختمان بوده که در اختیار کارفرما قرار می گیرد.


در طول جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار گرفت، افتتاح رسمی آن تا سال ۱۹۲۳ میلادی به تعویق افتاد. گفتنی است برای یک طراحی جذاب امروزی، استفاده ازمعماری دوبلکس و سقف های بلند اولین پیشنهاد است. بدیهی است که ویلا باید از استقامت ساختاری مناسب ، هماهنگی با فضای طبیعی پیرامونی و زیبایی و جذابیتهای بصری و فضایی برخوردار باشد. در سال ۱۳۹۳ بوستان پردیسان از طرف سازمان حفاظت از محیط زیست، پارک بدون دخانیات نام گذاری شد. هیچکاک ۱۹۲۴ پس از سپریدوره کارشناسی خود را در سه سال و سال آخر خود را در معماری گذراند، فارغالتحصیل شد. در طراحی ویلا مدرن سعی می شود که فضای داخلی را به بیرون بده و برعکس فضای خارجی را به داخل بیاورند و با پنجره های وسیع نور زیادی را به ساختمان وارد می کنند. طراحی ساختمان و ویلا یک فرآیند ویژه است که باید توسط افراد حرفهای و با تجربه در این زمینه انجام گیرد. هرچند که او در این کار تنها نیست و متخصصان مختلفی در این کار به او کمک خواهند کرد; اما این امر انکار ناپذیر است که متخصصان باید تجربه کافی داشته باشند تا یک محصول جذاب و حرفه ای ارائه دهند; که رضایت خاطر کارفرما را بدست آورد.


Classic style porch house with furniture موقعیت زمین باید به اندازه کافی به اماکن عمومی و خدماتی نزدیک باشد. از یک طرف و در عین حال هماهنگی کامل بین فضاها باید مورد توجه قرار گیرد. در همین حال توجه به موارد اقلیمی، نورگیری، تهویه، عملکرد، کاربردی بودن فضاها و جلوگیری از پِرت شدن فضا این روند را به چالش های فراوانی می کشاند، حل کردن آنها و اعمال روش های درست نیز نیازمند داشتن یک زمان بندی مناسب است. این برج دارای یک هتل ۶ ستاره، دفاتر اداری، آپارتمان هایی با مساحت های مختلف میباشد، به علاوه پنج ویلا که در بالای برج طراحی شده اند، هر ویلا قابلیت داشتن پارکینگ ماشین در همان طبقه را نیز خواهد داشت که توسط آسانسورهای مخصوصی امکان انتقال را پیدا میکنند. ایجاد یک معماری جذاب و متفاوت و در عین حال درست و مطابق با سلیقه مشتری در بحث طراحی ویلا نیاز به دانش گرایش های مختلفی از جمله دانش سازه ای است تا با استفاده از آن بتوان فرم های زیبایی خلق کرد. جایگذاری صحیح ورودی، راهروها، راه پله و فضاهای عمومی مانند آشپزخانه و نشیمن و فضاهای خصوصی مانند اتاق خواب ها و حمام ها باید با روابط فضایی صحیح نسبت به یکدیگر صورت گیرد و همه ی اینها در طراحی نقشه داخلی و بیرونی ویلا باید با تمام جزییات در نظر گرفته شود تا فضایی کاملا مطابق با خواست مشتری به وجود بیاورد.

Report this wiki page